To już jest koniec, nie ma już nic… [zdjęcia]

Jak w temacie. Czas chyba zakończyć ostatecznie żywot tego bloga. Wróciłem do Polski ponad miesiąc temu. Rozliczyłem się z praca (zarówno co do wypłaty jak i zwrotu wszelkich poniesionych kosztów), walczę o uznawanie przedmiotów (w Rektoracie nie było problemów, na Wydziale – inna historia, małe problemy z fakultetami). Na dniach dostanę Transcript of Records i certyfikat ukończenia kursu IELSP. Zaaklimatyzowałem się w Polsce, ogarnąłem chociaż część spraw (reszta leży). Przygotowuję się psychicznie na zdawanie dwóch lat studiów (czwartym idę zgodnie z rozkładem, ale zostało mi sześć egzaminów z trzeciego). Długo się wahałem, czy kończyć moja pozorna aktywność tutaj, ale jako że zacząłem już planować przyszłoroczne praktyki (również za granica) i kombinować jak koń pod górę, ile mogę jeszcze wycisnąć z wszelkich programów, stypendiów, dopłat i wyjazdów…podejrzewam, że niedługo rozpocznę nowego bloga, z innej lokalizacji. Na razie raduję się dostępem Polski do morza, odkryłem niedawno żagle, łażę po stoczni i cieszę się jak głupi i w ogóle ładuję akumulatory na nowe wojaże. A planów mam, a planów…

Ostatnia porcja zdjęć – kompletnie chaotycznie dobranych. Robione różnymi aparatami, przez różne osoby, nie zostały ułożone według daty bądź miejsca wykonania. Część już się mogła wcześniej pojawić, ale co tam. Jeśli miałbym nazwać jakoś ten zbiór zdjęć, nazwałbym go „Ludzie”. Panie i panowie, proszę bardzo – zdjęcia! Erasmus w pigułce 😉

Byłem łacznie w Antwerpii przez rok bez trzech dni (nie liczac dwóch dwutygodniowych przerw światecznych i jednej prawie trzytygodniowej na praktyki w wakacje). Trochę się zmieniłem, przynajmniej tak się czuję. Jak to wyjdzie w praktyce, zobaczymy przy zderzeniu z rzeczywistościa. Mam nadzieję, że osoby, które śledziły mojego bloga, poleca go przyszłym Erasmusowcom – a oni z kolei może znajda tu chociaż gram użytecznych informacji.

To był dobry rok.

This entry was posted in Erasmus.

Skomentuj

