Taki post z grubsza to o niczym, tak po prawdzie.

Zaczał się drugi tydzień kursu. Ze względu na to, że uniwerek jest zamykany na ten tydzień, przenieśliśmy się do sal wykładowych Instytutu Medycyny Tropikalnej (Instituut voor Tropische Geneeskunde), skad pożyczyliśmy też zreszta akademiki. Na uniwerku nie możemy mieć żadnych zajęć, bo absolutnie cały budynek jest zamykany – do tego stopnia jest to skuteczne, że nie działaja nawet ksera, bo system wyłaczyli. Nie rozumiem tego (poza względami urlopowymi), ale spoko.

Mamy parę problemów do rozkminy, głównie dotyczacych ulokowania uczestników w akademikach i wszystkich kwestiach z tym zwiazanych. Wynajęliśmy też na potrzeby uczestników salę komputerowa, która jednak, koniec końców, nikt nie był zainteresowany, co mnie wytraciło z równowagi. Następnym razem powinniśmy dać do wypełnienia uczestnikom także rubryczkę „posiadam własnego laptopa, wala mnie Wasze kompy, dajcie mi wifi”. Problem by zniknał.

Przeprowadziłem się do mieszkania obok, teraz mieszkam razem z dwiema koleżankami z roboty. Na razie jest spoko, dogadujemy się w kwestiach mieszkaniowych. Mam największy pokój w całym domu (jest tak o połowę większy niż mój pokój w rodzinnym mieście), za to prawie całkiem pusty. Aż dziwnie, bo tak ciężko go zagospodarować.

Egzamin z ILEU zbliża się wielkimi krokami, toteż czynię odpowiednie przygotowania. Mam zamiar tym razem nie być zaskoczony trudnościa pytań. W przerwach czytam Orwella. Świetny! Niedługo skończę, będę chciał znaleźć coś nowego. Dobrze, że mam luzy w plecaku, będę miał jak się zabrać z powrotem (z torba wypełniona piwem, czekolada i, oczywiście, ksiażkami*).

W międzyczasie Sara knuje coś pichcić w kuchni. Biorac pod uwagę jej podróżnicze życie, poważnie rozważam uczestnictwo w tym procederze lub ucieczkę jak najdalej, bo cholera wie co to będzie i kto będzie kogo jadł.

A teraz – ad librorum! (jeśli dobrze pamiętam odmianę)

*Serio, myśleliście, że wezmę frytki do plecaka?

This entry was posted in Erasmus.

Skomentuj

