Dziś o tym jak ominąć pięć pociągów, gdzie jest Kolumna Pana Zygmunta i co piją gdańszczanie na imprezach high-society

Zrobiłem już jeden post, ale mi go gdzieś wcięło, więc piszę nowy, mimo iż już dawno powinienem coś tu walnąć…

W telegraficznym skrócie: zaległy egzamin z prawa karnego zdany na 3,5, księża w pociągach są spoko, zwłaszcza jeśli bywają na przystanku Jezus, pociągi Gdańsk-Warszawa nadal jeżdżą przerażająco długo i dodatek specjalny: Warszafka mimo potwornego burzujstwa nadal potrafi mnie urzec swoją…no…właściwie to nie tyle co urzeka, ile jest po prostu osobną kategorią czegokolwiek 😉

A tak w ogóle, to tytuł dzisiejszego posta jest niszowy i dedykowany;-)

Przedwyjazdowe zakupy zrobione, postawiłem na stare, dobre, sprawdzone, traperskie produkty. Mogę równie dobrze pojechać na tydzień w góry co do Europy Zachodniej.

Pojawiło się nowe zagadnienie: „Erasmus buddy programme”. Do tych co nie wiedzą – program prowadzony przez goszczący ESN, mający zbliżyć przyjezdnych z gospodarzami i polega na przyporządkowaniu Belga sztuk jeden na każdego Erasmusowca.  W moim przypadku to Belgijka Ine, która, mimo iż jest obecnie na wakacjach i nie przyjedzie przed początkiem roku akademickiego, wspiera mnie mentalnie i mejlowo, udzielając wszelakich porad.

Poza tym, mój landlord się zaoferował z podwózką z dworca. Jest to o tyle fajne, że odbiór samochodem to konkretna przysługa. Zwłaszcza jak się ma 42 kilogramy na plecach i jest się w środku nocy, w obcym kraju. Taaak, wtedy się docenia takie rzeczy.

W ogóle, ostatnie kilkadziesiąt godzin w kraju mi zostało. Normalnie już zaczynam tęsknić 😉

This entry was posted in Erasmus.

2 comments on “Dziś o tym jak ominąć pięć pociągów, gdzie jest Kolumna Pana Zygmunta i co piją gdańszczanie na imprezach high-society

  1. Ju. pisze:

    dziękuję 🙂
    nie wspominając o ciekawych wystawach, jakich tu mnóstwo, i knajpach, gdzie pili znani turpiści 😉

  2. zaczynam powoli ogarniać, co się właściwie dzieje obok mnie i ze mną samym.

    warto przypomnieć – wyścig i kombinacje z pociągami są tu motywem otwierającym jak i zamykającym tę przygodę 😉

Skomentuj

