W oczekiwaniu na ZPO

Póki co, czekamy na potwierdzenie dostarczenia dokumentów (wysłane w piątek) i dostanie się na studia. Obecnie absorbuje mnie sesja dość potężnie, ale zaraz powinienem wrócić do starego dobrego martwienia się wyjazdem i skreślaniem dni do odjazdu. Ciągle też nie mam odpowiedzi nt. EILC, przez co nie wiem kiedy jadę do Antwerpii i nawet nie mogę zaplanować wyjazdu do końca.

Chociaż robotę złapałem na lipiec, trochę grosza do kieszeni wpadnie. Choć i tak dopóki nie poznam wysokości grantu (250-450 euro) to nie będę znał swoich finansów na miejscu.

Powoli przygotowuję dokumenty potrzebne mi tutaj, tak więc ściągnąłem wniosek o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ, muszę ją posiadać, żeby korzystać z tamtejszej służby zdrowia), ale na razie nie mam jej jak złożyć – bo muszę otrzymać odpowiedni dokument z BWZS, potwierdzający wyjazd. Papierki, papierki.

Poza tym muszę wypełnić LA tutejszy i podstawić do podpisu po kolei koordynatorowi, dziekanowi wydziału i do BWZS. Potrzebuję także wyciąg z konta na które będą mi przesyłać grant. Musi to być konto walutowe banku mające siedzibę w Polsce, bo kasa będzie przysyłana w euro.

Kiedy zgarniemy te wszystkie papiery i papiereczki, ładujemy makulaturę na wózek i jedziemy podpisać umowę o warunkach wymiany międzynarodowej do rektoratu. Ale to dopiero za jakiś miesiąc, jak sądzę.

Tymczasem czekam na dokumenty i na 15 czerwca (mam tego dnia dwa egzaminy i jest także odświeżana baza mieszkań studenckich w serwisie Kotweb.be, o którym napiszę później.

Over and out na razie

 

This entry was posted in Erasmus.

Skomentuj

